Прилог бр.3 | Предметна програма од прв циклус на студии |
1. | Наслов на наставниот предмет | Математика 1 |
2. | Код | 21ТТТ 11А01 |
3. | Студиска програма | Сообраќајно транспортно инженерство |
4. | Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) | Факултет за технички науки Универзитет Мајка Тереза, Скопје |
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Прв |
6. | Академска година / семестар | Прва година / прв семестар | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6 |
8. | Наставник | Вонр. проф. д-р Зоран Трифунов |
9. | Предуслови за запишување на предметот | нема |
10. | Цели на предметната програма (компетенции): Студентите да се стекнат со основни математички знаења кои ќе им овозможат континуирано следење на наредните математички теми, како и полесно совладување на другите математички дисциплини кои користат математика. Стекнати компетенции. Способност за логичко размислување, смисла за истражување, формирање на работни навики, систематичност, прецизности истрајност во работата |
11. | Содржина на предметната програма: Елементи од линеарна алгебра, Детерминати и нивна примена Равенки и неравенки со апсолутна вредност Елементи од векторска алгебра. Вектори. Аналитичка геометрија во простор Низи од реални броеви. Гранична вредност на низи од реални броеви Реални функции од една независна променлива. Гранична вредност. Непрекинатост на функции. Извод и диференцијал на функција. Примена на изводи. График на функција |
12. | Методи на учење: Интерактивни предавања, вежби аудиториски и/или лабораториски, индивидуална работа, самостојна и/или тимска работа на проактни задачи (семинарски труд), активно учење |
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 часови |
14. | Распределба на расположивото време | 3+2 |
15. | Форми на наставните активности | 15.1. | Предавања- теоретска настава. | 45 часови |
15.2. | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа. | 30 часови |
16. | Други форми на активности | 16.1. | Проектни задачи | 20 часови |
16.2. | Самостојни задачи | 20 часови |
16.3. | Домашно учење – задачи | 65 часови |
17. | Начин на оценување |
17.1. | Тестови | 70 бодови |
17.2. | Индивидуална работа/ проект (презентација: писмена и усна) | 10 бодови |
17.3. | Активност и учество | 20 бодови |
18. | Kритериуми за оценување (бодови/ оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) |
од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) |
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) |
од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) |
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) |
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) |
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Студентот не добива потпис доколку има повеќе од три изостаноци од предавања или вежби |
20. | Јазик на кој се изведува наставата | Албански, македонски и англиски јазик |
21. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Анонимна анкета на студентите |
22. | Литература |
22.1. | Задолжителна литература |
Ред. број | Автор | Наслов | Издавач | Година |
1. | Глин Џејмс | Математика на модерен инженеринг | Арс Ламина | 2009 |
2. | Kristaq Filipi, Azir Jusufi, Xhevair Beqiri | Matematika për ekonomistë | Депринт | 2012 |
3. | Лазо Димов | Виша математика 1, 2 | Унив. Св. Кирил и Методиј во Скопје | 2006 |
22.2. | Дополнителна литература |
Ред. број | Автор | Наслов | Издавач | Година |
1. | George B. Thomas Jr. | Thomas’ Calculus | Pearson Education, Inc. | 2006 |
2. | Ејуп Хамити | Математика I | Приштински Универзитет-Елетротехнички факултет | 1996 |
3. | | | | |